Film review

Filmreview: Beauty And The Beast 2017

Ik denk dat ik al meer een JAAR aan het wachten ben op deze film. De verfilming van Beauty And The Beast. Ik ken alle liedjes uit mijn hoofd en daarom was ik super blij toen ik hoorde dat er een live-action film van kwam. Na heel lang wachten ben ik naar een voor-premiere geweest, en laat ik vandaag weten wat ik van de film vond!

BeautyandTheBeastPoster03Film: Beauty And The Beast
Releasedatum: 29 maart 2017
Taal: Engels
Regisseur: Bill Condon
IMDB beoordeling: 7,9
Mijn beoordeling: ☆☆☆☆☆ (5 / 5)

An adaptation of the Disney fairy tale about a monstrous-looking prince and a young woman who fall in love.

Bron: imdb.com

Ik was naar een voorpremiere geweest in de Kinepolis bioscoop bij de jaarbeurs (Lady’s Night!) We kennen denk ik allemaal het originele verhaal wel, Belle die verlieft wordt op een beast. Ik kan denk ik wel zeggen dat dit 1 van mijn favoriete Disney verhalen is. Zo is het verhaal niet alleen super goed en sterk, ook de liedjes in de film zijn geweldig!

Het is dan ook geen geheim dat ik een groot Disney fan ben. En na al super enthousiast te zijn over de live-action verfilming van Cinderella ( die ik ook helemaal GEWELDIG vind), was ik dan ook super benieuwd.

source

Helemaal geweldig

Na alle trailers gezien te hebben en onderhand met heel veel kippenvel te zitten was ik super blij ( en stiekem ook wel een beetje zenuwachtig) om de film te zien. Vol spanning zat ik naar de film te kijken, met geen teleurstelling. De film is zo super gaaf! Het is eigenlijk het originele verhaal die je kent, maar dan met een nieuw vleugje. Er wordt dieper op in gegaan, stukken in de tekenfilm die eigenlijk een beetje raar zijn worden uitgelegd waardoor het dan weer wel mogelijk is, zo grappig!

De liedjes waren er ALLEMAAL! Allemaal gezongen door de acteurs, en goed dat ze het deden! Ook zaten er wat nieuwe liedjes in de film (YAY!). Ook vond ik de special effects heel goed. Het Beest was echt heel goed gemaakt, het leek zo echt. Ook de levende voorwerpen in de film waren tot in de puntjes uitgewerkt. En dat vindt ik vaak zo goed aan Disney films, de kleine details die echt perfect zijn.

beauty-and-the-beast-5

Ik zeg in ieder geval, JA ga naar deze film. Je moet hem zeker gezien hebben, maakt niet uit hoe oud je bent. Ik denk dat deze film voor elke leeftijd geweldig zal zijn, juist omdat je het verhaal van vroeger nog kent. Het leuke aan de film is dat er ook best wel veel bekende acteurs in spelen zonder dat je het echt door hebt. ( En oja dit kan misschien een stuk uit de film verpesten maar de stem van LeFou is OLAF! Na ik dit wist kon ik hem niet meer scheiden en hoorde ik alleen nog maar Olaf uit de film frozen).  Ik denk zeker dat ik nog een keer naar de film in de bioscoop ga, gewoon om het allemaal nog een keer te beleven. Deze film krijgt zeker 5 van de 5 sterren.

xoxo

Previous Post Next Post

You may also like